Voorbereidingen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Steffany Zeller - WaarBenJij.nu Voorbereidingen... - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Steffany Zeller - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen...

Door: Steffany Zeller

Blijf op de hoogte en volg Steffany

08 September 2014 | Nederland, Nederland

Oke, ik begin nu aardig alles op orde te krijgen. De verzekering is geregeld en mijn visum heb ik in the pocket. Afgelopen dinsdag 2 september heb ik een meeting met mijn toekomstige reisgroep gehad, samen hebben we al wat ideetjes aan elkaar uitgewisseld. Zoals een camper huren en om dan gezamenlijk te gaan reizen naar de prachtige oostkust van Australie. Ook hoorde ik een paar keer de woorden sporten + hardlopen... Wat bij mij wel eens goed van pas zal gaan kunnen komen. Qua kleding ben ik eigenlijk al klaar, ik heb mijn black on black baggy outfit voor in het vliegtuig al klaarliggen! (Grote sweater + joggingsbroek + zwart witte nike Roshe Runs, ik zeg hoe comfi wil je het hebben) Afijn ik heb natuurlijk wel een klein probleempje, mijn haar... Ik ga dus echt veel spul van mijn eigen haarlijn meenemen hoor, vorig jaar in Thailand was ik mijn shampoo thuis vergeten... Wat een DRAMA! Ik moest noodgedwongen shampoo uit de hotels gebruiken, nouja die stellen opzich al niet veel voor maar ze zijn geproduceerd voor stijl haar... Nouja dat was dus niet zo'n leuke ervaring! Ik heb een backpack, flightbag, lakenzak, slaapzak, first aid kid, slotje voor backpack, een eastpack, en een klein tasje voor om mijn nek... Volgens mij kom ik nu wel aardig in de buurt! En ohja twee paar Nike Roshe Runs (ik heb er 3 maar kan niet kiezen welke ik mee moet nemen HELP!!) en een paar Haivanananas... Ja sorry wat een * naam zeg, en het was ook nog een hele erge moeite om die slippers te kunnen krijgen.. Dus ik ben maar online gaan surfen en ik heb ze uiteindelijk wel kunnen kopen. Deze aankomende week ga ik de laatste dingen afhandelen/kopen. Vanmiddag duik ik nog even de Bogaard in met mijn oma om mijn toilettas aan te vullen met douche spul etc. Morgen mag ik weer op mijn nichtje en neefje passen, van 14:00 uur tot 23:00 uur. Ochh wat zal ik die twee gaan missen zeg!! Woensdag ga ik nog op pad met mijn andere oma om bankzaken te regelen, en in de avond ga ik een lekker hapje Turks eten. Donderdag moet ik weer aan de bak en dan heb ik in de middag een afspraak bij de nagels. (OMG ECHT EINDELIJK! NA 4 MAANDEN!) Vrijdag moet ik ook weer werken en ga ik na het werk even langs mijn oude stageplek om nog even gezellig een kopje koffie te drinken. En ja zaterdag zal waarschijnlijk een hele drukke dag worden want dan moet ik van alles regelen voor mijn afscheidsfeestje van die avond... Zondag misschien nog een fotoshoot met mijn broertje in Rotterdam, maandag mijn backpack goed inpakken en misschien nog even snel de stad in. En dan in de avond lekker uiteten met mijn vader broertje en oma bij ons vaste restaurant in Delft nog ffkes een biefstukje naar binnen proppen hmmm... Dan is het dinsdag eigenlijk al zo ver, ik moet om 11:00 uur op Schiphol zijn. Een aantal familieleden hebben al aangegeven dat ze graag mee wilden om mij uit te zwaaien. Hoe leuk is dat!! Waarschijnlijk zal mijn volgende reisverslag in Australie zijn, omdat ik het nu al super druk heb. Dus jullie horen nog van mij CHEERS MATES!

  • 10 September 2014 - 15:57

    Bianca Van Der Stok:

    Hoooooiiiiii Stef!

    Meid wat ben ik jaloers op jou! Jij stoere chick... Gewoon ff een jaartje naar een van de mooiste plekjes op aarde!. Zal het vast niet altijd even makkelijk zijn, maar jij bent een kanjer, jij red dat gewoon!! En je komt als een andere Stef terug met bakken vol ervaringen, belevenissen en de moooiste herinneringen waar je de rest van je leven op kan teren! Meid geniet van dit mooie avontuur, pas goed op jezelf en tot volgend jaar... Doen we weer een pizza voor je het weet! Liefs, Bianca xx

  • 10 September 2014 - 23:51

    Priscilla:

    Haai schat!! Net weer zo gelachen met jou!! Dat ga ik echt missen!! Zaterdag maken we er een tot feestje van!! Hahah Ben super jaloers op jou, had graag met je mee gegaan maar ja je weet ben arme student!! Doe DAN de groetjes van me als je lekker op defcon staat te stampen!! En hou ons hier in dat kikkerlandje op de hoogte van wat je allemaal gaat beleven, kunnen wij ook lekker mee genieten!! Dikke kusss Priscilla

  • 18 September 2014 - 11:33

    Kim Meeuwisse:

    Zo, deze pagina staat vanaf nu opgeslagen in mijn favorietenlijst zodat ik heel vaak kan bijhouden wat voor gave dingen je gaat beleven! heel veel plezier en kijk uit! Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steffany

Actief sinds 05 Sept. 2014
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 5926

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 16 September 2015

Mijn eerste keer backpacken

Landen bezocht: