Goodmorning Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Steffany Zeller - WaarBenJij.nu Goodmorning Sydney!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Steffany Zeller - WaarBenJij.nu

Goodmorning Sydney!!

Door: Steffany Zeller

Blijf op de hoogte en volg Steffany

26 September 2014 | Australië, Sydney

Helloooo!! Wat is dit een heerlijk gevoel! 1 ding is nu zeker, ik ben echt wel een stadsmens. Ik zit nu op het balkon van mijn kamer en hoor overal stemmen en auto's, jup I'm back in the city of Sydney. Gisteren afscheid genomen van de groep en de mensen van de reisorganisatie. Oké we zaten op een hele mooie plek langs het strand, maar om eerlijk te zijn was het te koud op het strand. Dus mijn planning en die van 3 andere meiden is om hier in het hostel in Sydney te blijven tot maandag avond en dan het vliegtuig richting Cairnes te nemen waar het nu 29 graden is yeeeeeeeah buddy!! Na het afscheid de bus richting central station genomen en vervolgens de trein. Dat was natuurlijk al een avontuur opzich hahaha. Maar we hadden godzijdank direct de goede trein te pakken!! We kwamen ook net op tijd bij het hostel aan, heel me rug naar de knoppen door die leuke 20 kg bagage. Afijn het hostel ziet er erg kleurig en fleurig uit. Het is volgens mij een erg oud pand, maar dat vind ik wel mooi. Overal hangen posters van Twiggy en Mick Jagger, ik mis alleen mijn grote vriendin Marilyn Monroe maarja. Voor 5 dollar konden we om 19:30 fish and chips krijgen, dus dat hebben we alle 4 gedaan. We kregen echt veel voor die 5 dollar! Vervolgens zijn we gaan chillen in de tv hoek en hebben Jenga met een paar Fransmannen gespeeld. En voor vandaag vrijdag 26-09 ohja mijn oma is vandaag jarig van harte gefeliciteerd als je dit leest!! Ik heb nog wel een verrassing voor je in petto so no worries. Ik zal je verjaardag goed vieren, ik ga me lekker laten masseren door een Thai!! Een reisgenoot wil ook een nieuwe broek kopen dus we gaan nog effies de stad in. Ohja en een lekkere smoothie halen!! Ff een vitamine boost, dat heb ik wel nodig na die fish and chips van gisteravond. Vanavond organiseert het hostel een gratis BBQ en als arme backpacker moet ik daar NATUURLIJK van gaan profiteren!! Daarna is het de bedoeling om op stap te gaan met ze 4e, want een van de meiden vertrekt morgen naar Brisbane. Dan komt er een andere reisgenoot richting ons hostel. (Zij is nu in een hotel in Sydney met een vriend) Morgen wil ik eigenlijk met ze 4e naar SeaLife, je krijgt omdat je hier in dit hostel slaapt heel veel korting!! Gisteren zag ik toen we richting het hostel liepen echt een heel leuk groot café het zag er echt goed uit. Beef voor 15 dollar?! Daar heb ik nu wel trek in hoor haha. Voor zondag heb ik nog niks staan eigenlijk... Dat zien we dan wel! En maandagrustig de tassen inpakken en nog ergens uiteten ofzo. Onze vlucht is om half 7 s'avonds en we komen er rond 10 uur aan dan hebben we een shuttle naar ons nieuwe hostel en mogen we er 3 nachten overblijven + ontbijt!!! Nou ik kan eerlijk gezegd niet wachten om de zon op te gaan zoeken. Trouwens gisteren regende het in Collaroy... Dus het kan niet snel genoeg maandag worden!! Nou frenden/familie, talk 2 you soon. En dan waarschijnlijk vanuit het super zonnige Cairns!! Latuuurr

  • 29 September 2014 - 20:37

    Tim Zeller:

    gr mama en tim veel plezier en geniet ervan.we missen je maar we weten dat je dit leuk vind.gr van samskip people xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx en horen verder van je

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Steffany

Actief sinds 05 Sept. 2014
Verslag gelezen: 386
Totaal aantal bezoekers 5925

Voorgaande reizen:

18 September 2014 - 16 September 2015

Mijn eerste keer backpacken

Landen bezocht: